Lidem s Downovým syndromem se říká "ANDĚLÉ NA ZEMI". Já jsem při setkání s nimi měla pocit doteku laskavých hřejivých křídel... Lidé s Downovým syndromem jsou překrásně zvláštní bytosti

neděle 17. října 2010

Kým jsem...

Mé jméno je Kateřina Jiskrová a mí rodiče se rozhodli mě takto pokřtít inspirováni písní "Katka" od Mira Žbirky.  :)
Je mi 24 let (zatím), bydlím, studuji a pracuji v Brně a ráda se přátelím s neobyčejnými lidmi...asi proto si vážím své rodiny, miluji svého přítele, obdivuji své učitele (některé), věnuji svůj čas přátelům a kamarádím se s lidmi s Downovým syndromem.
Downův syndrom je termín, který je veskrze vnímán jako negativní, jako problém. V mém životě má ale poněkud zvláštní význam... Ač se tento termín přímo netýká nikoho z mé blízké rodiny, obohatil můj život o mnoho lidí, pro něž je Downův syndrom nedílnou součástí jejich JÁ a tito lidé se postupně stali neodmyslitelnou součástí mého života a mě samé. Součástí mé rodiny...

Žádné komentáře:

Okomentovat